U skladu sa odredbama osnivačkog akta privrednog društva „B2BEE DOO BEOGRAD-ZVEZDARA“, Veljka Dugoševića 54, Beograd, Srbija, matični broj 21384399, Skupština društva donosi
OPŠTI USLOVI POSLOVANJA I KORIŠĆENJA USLUGA DRUŠTVA B2BEE D.O.O.
Pojam i predmet regulisanja Opštih uslova poslovanja i korišćenja
Član 1.
Opštim uslovima poslovanja i korišćenja usluga društva B2BEE d.o.o. (u daljem tekstu: Opšti uslovi) se regulišu uslovi pod kojima B2BEE d.o.o. Beograd (u daljem tekstu: B2BEE) ustupa pravo na komercijalno korišćenje internet (‘cloud’) računarskog programa u sklopu svoje B2BEE softverske platforme (u daljem tekstu: B2BEE Platforme), kao i druga međusobna prava i obaveze između B2BEE i korisnika usluga B2BEE Platforme.
SADRŽAJ OPŠTIH USLOVA:
Član 2.
B2BEE Platforma - predstavlja hardversku i softversku infrastrukturu koju održava B2BEE DOO, a na kojoj pruža usluge iznajmljivanja i korišćenja internet aplikacija po modelu “softver kao usluga”.
Sotver kao usluga - model distribucije softvera u kojem davalac-provajder usluga hostuje aplikacije za Korisnika i čini ih dostupnim ovim Korisnicima, kao i njihovim krajnim korisnicima, putem interneta.
Hostovane usluge - znači usluge u okviru B2BEE Platforme opisane u Specifikaciji Hostovanih usluga, koje komercijalno mogu biti nazvane paketi usluga, koje će biti stavljena na raspolaganje Korisniku na internetu u skladu sa ovim Ugovorom.
Usluge u oblaku (Cloud Services) - označava hardversku i softversku infrastrukturu za računarstvo u oblaku za Korisnika, softver, podatke i softversku Platformu koju B2BEE hostuje, kojom upravlja i koju stavlja na raspolaganje Korisniku ili Korisnikovim krajnjim korisnicima putem interneta.
Korisnik - je privredni subjekt koji u skladu sa i na osnovu zaključenog Ugovora, koristi izabrane hostovane usluge B2BEE Platforme za poslovne svrhe.
Korisnički nalog - omogućava kontrolu pristupa podacima i evidenciju rada Korisnika u aplikaciji. Svaki korisnik ima svoj korisnički nalog preko koga pristupa izabranoj hostovanoj usluzi, a koji je zaštićen lozinkom.
Registracija Korisnika - je procedura registracije Korisnika u bazu podataka B2BEEa, od strane administratora, kao i generisanje Korisničkog naloga sa kojim Korisnik pristupa izabranim hostovanim uslugama.
Osoblje Korisnika - je svako fizičko lice koje je neposredni korisnik B2BEE Platforme, u ime i za račun Korisnika, a u skladu sa ugovorom o korišćenju softverskih hostovanih usluga i odredbama Opštih uslova koji su prethodno prihvaćeni. Korisnik je direktno odgovoran za svako činjenje i/ili nečinjenje svog osoblja.
Poverljive infromacije korisnika - znači bilo koja informacija koja je od strane Korisnika dostavljena (usmeno, pismeno ili na bilo koji drugi način) B2BEE DOO tokom trajanja ovog Ugovora, a koja je prilikom dostavljanja označena kao poverljiva ili se podrazumeva da je poverljive prirode.
Podaci korisnika - znači svi podaci, radovi i materijali koji su dostavljeni B2BEE DOO od strane korisnika i služe za obradu i postavljanje na Platformu, koji su postavljeni na Platformu od strane Korisnika i generisani na Platformi kao rezultat upotrebe zakupljenih hostovanih usluga od strane Korisnika.
Cenovnik - je sadržaj na internet prezentaciji B2BEE DOO kojim je regulisana okvirna visina cene korišćenja usluge izabranih hostovanih servisa.
Usluga B2BEE Platforme - predstavlja skup svih usluga B2BEE DOO koje u smislu člana 5. Opštih uslova poslovanja pruža Korisniku, u skladu sa odredbama ovog Ugovora i Opštih uslova poslovanja, a u vezi sa korišćenjem B2BEE Platforme.
Korisnička podrška - je usluga koja je dostupna svakom Korisniku u slučaju da postoji nedoumica ili dodatno pitanje u vezi sa korišćenjem i funkcionisanjem B2BEE Platforme. Pružanje ove usluge od strane B2BEE regulisano je odredbama Ugovora i može biti posebno naplaćeno.
Održavanje - je usluga koja podrazumeva unapređivanje B2BEE Platforme, otklanjanje grešaka i njegovo ažuriranje.
B2BEE poslovna mreža - predstavlja ukupan broj svih Korisnika usluge B2BEE Platforme.
Povezani sistemi - su računarski programi, proizvodi i/ili usluge drugih proizvođača, kao i druge internet stranice koji su na bilo koji način povezane i usklađene sa funkcionisanjem B2BEE Platforme i izabranih hostovanih usluga.
Namena Opštih uslova
Član 3.
Ovi Opšti uslovi su sastavni deo Ugovora o korišćenju usluga B2BEE Platforme.
Prihvatanjem Opštih uslova i zaključenjem Ugovora, Korisnik stiče pravo da koristi hostovane usluge B2BEE Platforme, a Registracijom od strane administratora nakon toga, ispunjeni su tehnički i stvarni uslovi za korišćenje hostovanih usluga B2BEE Platforme.
Odredbe Opštih uslova se odnose na Korisnika hostovanih usluga B2BEE Platforme i njegovo osoblje osim ako iz konteksta ili po prirodi stvari nesumnjivo proizlazi da se te odredbe odnose samo na jednog od tih subjekata.
Pojam B2BEE Platforme
Član 4.
B2BEE Platformu čine računarski programi koji su autorska dela, njihove prerade i dorade namenjene da olakšaju i unaprede poslovanje privrednih subjekata, koje B2BEE proizvodi (razvija) u okviru svoje registrovane delatnosti radi ustupanja prava na njihovo komercijalno korišćenje na tržištu i koji su isključiva intelektualna svojina B2BEE.
Ustupanje prava na korišćenje hostovanih usluga B2BEE Platforme
Član 5.
Predmet ugovora predstavlja pružanje usluge B2BEE Platforme koju može da čini:
Član 6.
Hostovana usluga B2BEE Platforme se smatra pruženom nakon što:
B2BEE se obavezuje da omogući korišćenje usluge B2BEE Platforme iz člana 5. ovih Opštih uslova odmah nakon aktivacije hostovanih usluga.
Član 7.
Korisnik prihvatanjem ovih Opštih uslova daje saglasnost B2BEEu da u svrhu izvršenja svoje ugovorne obaveze može koristi poslovne podatke Korisnika, a B2BEE se obavezuje da sve poslovne podatke koje mu Korisnik učini dostupnim, koristi isključivo u svrhu izvršenja svoje ugovorne obaveze, uz striktno poštovanje tajnosti i poverljivosti istih.
Član 8.
Korišćenje hostovanih usluga B2BEE Platforme, počinje prvog narednog dana nakon dostave pristupnih parametara Korisniku.
B2BEE će izdati račun za pružene usluge, koji može biti i u elektronskom obliku. Iznos računa se uvećava za iznos PDV-a i drugih pripadajućih dažbina. Korisnik je dužan da izvrši plaćanje iznosa na računu do datuma dospeća naznačenog na računu.
Korisnik se obavezuje da svaki pojedinačni iznos koji se tiče mesečnog zakupa hostovanih usluga plaća u roku koji mu ostavi B2BEE DOO prilikom izdavanja fakture, bez obzira kada i da li Korisnik koristi hostovane usluge
Korisnik se obavezuje da plaća i sve ostale račune koje mu ispostavi B2BEE, ukoliko su izvršene dodatne usluge koje nisu pokrivene naknadom za korišćenje hostovanih usluga B2BEE Platforme.
B2BEE zadržava pravo da jednostrano izmeni cene i na taj način utiče na visinu mesečne naknade čije je plaćanje osnovna obaveza Korisnika po ovom Ugovoru, izmenom cenovnika, uz blagovremeno obaveštavanje Korisnika.
B2BEE je dužan da pismeno obavesti Korisnika najmanje 30 dana pre stupanja na snagu izmena cena.
U ovom slučaju Korisnik ima pravo da raskine Ugovor upućivanjem B2BEE-u pismenog obaveštenja o raskidu Ugovora u roku od 8 dana od dana prijema obaveštenja o izmeni cena. Ugovor se smatra raskinutim istekom 30 dana od dana prijema pismenog obaveštenja o raskidu (raskidni rok). U toku raskidnog roka B2BEE ima obaveze da pruža usluge u svemu u skladu sa ovim Ugovorom, a Korisnik ima obavezu da plaća korišćenje usluge u skladu sa Cenovnikom koji je na snazi u trenutku upućivanja obaveštenja o raskidu.
Član 9.
B2BEE garantuje funkcionalnu upotrebljivost hostovanih usluga Korisniku, kao i da na istom ne postoje nikakvi tereti niti prava trećih lica.
Član 10.
B2BEE se obavezuje da Korisniku pruži sva neophodna obaveštenja i uputstva za pravilno korišćenje hostovanih usluga.
Član 11.
Osim ako drugačije nije definisano Ugovorom:
- korisnik je dužan da za svaki obračunski period korišćenja usluge koja je predmet Ugovora izvrši plaćanje, najkasnije do 5. u mesecu za tekući mesec. B2BEE može po isteku obračunskog perioda Korisniku izdati dodatni račun koji se sastoji od naknade za dodatne resurse i dodatne usluge izvršene u obračunskom periodu.
Ukoliko Korisnik propusti rok iz stava 1. ovog člana B2BEE ima pravo da privremeno prekine pružanje usluge. Ako Korisnik ni u roku od 30 dana, od dana isteka roka za plaćanje, ne izmiri u celosti svoje obaveze, B2BEE može trajno obustaviti pružanje usluga Korisniku.
U slučaju neblagovremenog plaćanja B2BEE zadržava pravo da zaračuna zakonom predviđenu kamatu.
Član 12.
Ukoliko je do kašnjenja u aktivaciji i konfiguraciji zakupljene hostovane usluge došlo zbog neispunjenja obaveza Naručioca, B2BEE DOO može započeti sa naplatom mesečne naknade u roku od 8 dana od dana isteka roka aktivacije i konfiguracije koji su navedeni u Ponudi.
Član 13.
Korisnik je saglasan da njegov logotip i/ili zaštitni znak B2BEE može da koristi isključivo u svrhu promocije saradnje između ugovornih strana, na relevantnim društvenim mrežama i na zvaničnoj internet prezentaciji B2BEEa. Na toj internet prezentaciji će logotip i zaštitni znak Korisnika biti prikazani u delu ‘reference’.
Član 14.
Korisnik se obavezuje da će iskorišćavati B2BEE Platformu, u okviru usluga B2BEE Platforme, na ugovoren način i u skladu sa Opštim uslovima.
Korisnik se obavezuje da se uzdrži od:
-uklanjanja ili modifikovanja obaveštenja o pravima intelektualne svojine koje je sadržano u B2BEE Platformi,
-preduzimanja bilo kakve druge radnje koje za posledicu može imati izazivanje zabune kod trećeg lica o licu koje polaže prava intelektulane svojine na B2BEE Platformi,
-preduzimanje bilo kakvih intervencija koje su usmerene na dekonstruisanje aplikacija, radi otkrivanja tehnoloških principa putem temeljnih analiza njihove konstrukcije, funkcije i načina rada (“obrnuti inženjering”), a čije je preduzimanje u suprotnosti sa pozitivnim propisima u Republici Srbiji.
-neovlašćenog umnožavanja,
-gašenja ili obaranja servisa koji su kritični za ispravno funkcionisanje B2BEE Platforme.
Korisnik snosi odgovornost za neovlašćene radnje instalacije, umnožavanja, upotrebe, pristupa ili distribucije za sve usluge čije korišćenje mu je omogućeno kroz B2BEE Platformu.
Član 15.
Osim ukoliko samim Ugovorom nije drugačije predviđeno, trajanje Ugovora između B2BEE i Korisnika je na neodređeno vreme. Obe ugovorne strane imaju pravo da otkažu ugovor sa otkaznim rokom od 30 dana, sa obavezom pisanog obaveštenja druge ugovorne strane o otkazu ugovora na način i u formi predviđeni ovim Opštim uslovima.
Prava intelektualne svojine B2BEEa u pogledu B2BEE Platforme
Član 16.
B2BEE je nosilac svih isključivih imovinskih prava na B2BEE Platformi, na autorskim delima i na drugoj intelektualnoj svojini B2BEEa. U smislu zakona kojim se uređuje autorsko pravo, B2BEE ima isključivo pravo intelektualne svojine na izvornom kodu B2BEE Platforme, kao i na svim njegovim daljim doradama, dopunama i promenama.
Korisnik stiče pravo samo da koristi, a ni u kom slučaju da ne može da postane nosilac zaštićenih prava iz stava 1. ovog člana, niti zasnivanje ugovornog odnosa sa B2BEE može za posledicu imati prenos bilo kojeg dela ovih prava na Korisnika.
Član 17.
Svako neovlašćeno korišćenje, kopiranje ili bilo koja druga vrsta zloupotrebe B2BEE Platforme je delo kažnjivo po zakonu i poseban pravni osnov potraživanja naknade štete od strane B2BEEa, a po osnovu povrede prava intelektualne svojine.
Sigurnost i zaštita podataka
Član 18.
B2BEE je posvećen zaštiti podataka koje mu Korisnik učini dostupnim. Preduzete su posebne mere da se osiguraju zaštićeni podaci, kao i da se omogući svim zainteresovanim stranama transparentnost prikupljanja, obrađivanja i korišćenja tih podataka. Ovo poglavlje je posebno obrađeno u okviru pravne dokumentacije na internet stranici (‘website’) B2BEEa (www.b2bee.rs), na posebnoj stranici, pod nazivom: ‘’Sigurnost i zaštita podataka’’.
Tehnički uslovi za uspešno i pravilno korišćenje B2BEE Platforme
Član 19.
Svaki korisnik je obavezan da ispuni tehničke i stvarne uslove koji su neophodni za efikasno i sigurno korišćenje B2BEE Platforme. Osnovni tehnički uslovi za korišćenje su sledeći:
Korisnik se obavezuje da u roku od 3 dana od dana potpisivanja Ugovora, odnosno prihvata Ponude, odredi odgovornu kontakt osobu sa određenim stručnim znanjem, koje se odnosi na rad na računaru i dobrog poznavanja funkcionisanja sličnih softverskih rešenja i pristupom dokumentaciji koju B2BEE obezbeđuje za svoja softverska rešenja.
B2BEE nema nikakve obaveze u smislu obezbeđivanja tehničkih i stvarnih uslova koji su navedeni u prethodnom stavu i ne preuzima nikakvu odgovornost za njihovo ispunjenje.
Obavezu i odgovornost za ispunjenje tehničkih i stvarnih uslova snosi isključivo Korisnik.
U slučaju da Korisnik ne ispuni uslove iz drugog stava ovog člana, B2BEE ne može da garantuje mogućnost pravilnog funkcionisanja B2BEE Platforme.
Usklađenost B2BEE Platforme sa softverom drugih proizvođača
Član 20.
Funkcionisanje B2BEE Platforme može da podrazumeva povezivanje i usklađivanje sa Povezanim sistemima. Povezani sistemi nisu pod kontrolom B2BEE-a i B2BEE ne preuzima nikakvu odgovornost za njihovo funkcionisanje.
Član 21.
Sve promene koje su posledica promena u Povezanim sistemima spadaju u domen odgovornosti proizvođača ili pružaoca usluga Povezanih sistema. U slučaju da su promene u Povezanim sistemima ili problem u isporuci istih takve da veza između Povezanih sistema i B2BEE Platforme više ne funkcioniše ili nepravilno funkcioniše, B2BEE ne snosi bilo koju vrstu odgovornosti.
Član 22.
Ukoliko je povezivanje i usklađivanje B2BEE Platforme sa Povezanim sistemima, koji nisu u ponudi usluga, posebna želja ili potreba korisnika, takav zahtev spada u dodatna prilagođavanja B2BEE Platforme i reguliše se po potrebi posebnim Aneksom postojećeg ugovora.
Član 23.
Korisnik je dužan da obezbedi uslove za uspešnu sinhronizaciju sa povezanim sistemima, optimalne računarske resurse za rad sa povezanim sistemima, konstantnu i stabilnu vezu sa internetom, po potrebi ažuriranje na najnovije verzije povezanih sistema, najnovije verzije web servisa, statičku IP adresu, kao i druge potrebne uslove.
Član 24.
Stav 1.
Korisnik je dužan da obavesti B2bee najmanje dva radna dana ranije ukoliko će preduzeti ili planira da preduzme određene radnje koje mogu uticati na rad povezanih sistema, uključujući ažuriranja, kao i bilo koje drugi hardverske i softverske promene.
Stav 2.
Ukoliko korisnik ne postupi u skladu sa odredbama navedenim u stavu 1. ovog člana, B2BEE ne snosi odgovornost za eventualni nastanak štete koji korisniku bude prouzrokovan korišćenjem softverskih usluga pruženim od strane B2BEE.
Član 25.
B2BEE nema pravo ni obavezu da na bilo koji način menja, proverava ili dopunjuje sadržaj u okviru Povezanih sistema. Činjenica da B2BEE može da omogući neki oblik povezivanja sa Povezanim sistemima ne znači nužno da on garantuje, odobrava ili preuzima odgovornost za bezbedno i ispravno funkcionisanje Povezanih sistema. B2BEE ne odgovara direktno ni indirektno za bilo kakvu štetu prouzrokovanu bilo kojom upotrebom ili vezom sa sadržajem, softverom, proizvodom i/ili uslugom Povezanih Sistema.
Član 26.
Za korišćenje Povezanih Sistema postoji mogućnost da će Korisnik morati da potpiše poseban ugovor, ili da prihvati Opšte uslove korišćenja za koje B2BEE ne odgovara, a koji se razlikuju od ovih Opštih uslova.
Održavanje i korisnička podrška
Član 27.
Korisnik ima pravo na održavanje B2BEE Platforme, kao i na korisničku podršku pruženu od strane B2BEEa, a u vezi sa korišćenjem B2BEE Platforme, koristeći trenutno dostupne kanale podrške.
Korisnik ima pravo na tehničku podršku u slučaju da postoji eventualni problem u funkcionisanju servisa, kao i pravo na podršku u smislu pružanja dodatnog objašnjenja za svaki drugi aspekt korišćenja servisa. Pravo na ostvarivanje korisničke podrške nije uslovljeno tačno određenim rokom. B2BEE će nastojati da pruži adekvatnu podršku u primerenom roku od trenutka slanja zahteva za podršku od strane Korisnika. Pravila i uslovi korišćenja korisničke podrške su precizirani i dodatno objašnjeni na internet stranici https://www.b2bee.rs/support/
Isključenje odgovornosti društva B2BEE
Član 28.
Korisnici su saglasni da će B2BEE Platformu, usluge dostupne preko B2BEE Platforme, kao i Povezane sisteme sa istom koristiti na sopstvenu odgovornost.
Korisnik pristupa korišćenju B2BEE Platforme kao zaštićenom autorskom delu imajući u vidu sva njegova poznata svojstva i eventualnu mogućnost da sadrži skrivene nedostatke.
Član 29.
B2BEE ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu koja eventualno nastane kao posledica upotrebe, odnosno u vezi sa upotrebom B2BEE Platforme, pa ni za štetu koja proističe iz skrivenih nedostataka B2BEE Platforme.
Član 30.
Odgovornost B2BEEa za gubitak svrsishodnosti, utvrđenog nefunkcionisanja ili nepravilnog funkcionisanja B2BEE Platforme je ograničena visinom jedne mesečne pretplate na korišćenje usluga B2BEE Platforme, a koja je uplaćena za mesec u kome B2BEE Platforma nije funkcionisala ili je funkcionisala nepravilno tako da nije bila podobna za korišćenje.
Samo ukoliko je nedostatak u radu B2BEE Platforme bio takav da je Korisnik bio u potpunosti onemogućen da koristi njegove glavne funkcionalnosti, samo u tom slučaju Korisnik stiče pravo na povraćaj novca iz prethodnog stava, a najviše do visine jedne mesečne pretplate u tačnom iznosu koji zavisi od toga koliko dana je trajao nedostatak u radu naveden u stavu 2. ovog člana.
Član 31.
B2BEE DOO ne odgovara za bilo kakvu štetu koja eventualno nastane kao posledica upotrebe, odnosno u vezi sa upotrebom izabranih hostovanih usluga, а koju nije mogao da spreči, otkloni ili izbegne nastanak okolnosti koje su dovele do nastanka štete.
B2BEE DOO se obavezuje da će u slučaju postojanja skrivenih nedostataka u radu B2BEE Platforme i pružanja izabranih hostovanih usluga, odnosno rada izabranih aplikacija od strane Korisnika, isti otkloniti o svom trošku, najkasnije u roku od 3 dana od dana obaveštenja o skrivenim nedostacima od strane Korisnika.
B2BEE DOO ne odgovara za štetu nastalu u vezi sa učitanim podacima i sadržajem objavljenim putem izabranih hostovanih usluga ili sa Povezanim sistemima, čak i u slučaju da je naveden sadržaj posledica postupanja trećih lica, a vezano za neprikladno ili protivzakonito ponašanje drugih korisnika i trećih lica.
B2BEE DOO ne odgovara za tačnost, potpunost i korisnost objavljenog sadržaja putem izabranih hostovanih usluga, jer se usluge B2BEE DOO pružaju na osnovu podataka za čiji kvalitet i pouzdanost to društvo ne može da garantuje.
B2BEE DOO ne odgovara za umanjenje imovine Korisnika (obična šteta), kao ni za sprečavanje povećanje imovine Korisnika (izmakla korist) koja eventualno bude prouzrokovana Korisniku korišćenjem B2BEE Platforme i izabranih hostovanih usluga.
B2BEE DOO ne garantuje da će izabrane hostovane usluge raditi neprekidno, bez grešaka, virusa ili drugih štetnih komponenti koje su posledica neadekvatnog korišćenja usluge od strane Korisnika.
B2BEE DOO ne odgovara za korišćenje izabranih hostovanih usluga i Povezanih sistema suprotno pravnim propisima ili uz pogrešno tumačenje pravnih propisa od strane Korisnika, kao ni za neispravno funkcionisanje uređaja i/ili operativnog sistema i drugog softvera pomoću kog Korisnik koristi izabrane hostovane usluge.
B2BEE DOO ne odgovara za kašnjenje u ispunjenju svojih obaveza, odnosno prestanke u radu-funkcionisanju izabranih hostovanih usluga koji su rezultat događaja više sile.
Pod višom silom se podrazumevaju sve okolnosti na koje B2BEE DOO objektivno ne može da utiče.
Član 32.
Korisnik je saglasan da neće smatrati B2BEE, kao i sva lica koja su u bilo kojoj formi angažovana kod B2BEE-a ili u vezi sa tim društvom, odgovornim za bilo kakvu nastalu štetu, pokrenut pravni spor ili postupak, a koji je direktno ili indirektno u vezi sa korišćenjem B2BEE Platforme.
Član 33.
Bilo kakav sadržaj koji se smatra neprikladnim, koji nije u skladu sa svrhom korišćenja B2BEE Platforme i/ili nije u skladu sa odredbama Opštih uslova, B2BEE u svakom trenutku može, prema sopstvenoj diskrecionoj oceni, ukloniti ili promeniti bez posebne najave ili obrazloženja, kao i ukinuti kredencijale i korisničke naloge korisnika.
Član 34.
B2BEE ne snosi odgovornost za tačnost, potpunost i korisnost objavljenog sadržaja u B2BEE Platformi, jer se usluge B2BEEa pružaju na osnovu podataka za čiji kvalitet to društvo ne može da garantuje. U tom smislu odgovornost za kvalitet podataka na osnovu kojih B2BEE Platforma generiše i objavljuje sadržaj preuzima u potpunosti Korisnik.
Sve odredbe o odgovornosti predviđene ovim Opštim uslovima se odnose i na štetu prouzrokovanu bilo kakvom greškom, brisanjem, prekidom, računarskim virusom, kvarom, deliktnom radnjom, raskidom ugovora, uništenjem ili neovlašćenim pristupom, promenom ili zloupotrebom podataka, neprikladnim ponašanjem, nemarom ili bilo kakvom sličnom radnjom.
Član 35.
B2BEE ne snosi odgovornost za korišćenje B2BEE Platforme i Povezanih sistema suprotno pravnim propisima ili uz pogrešno tumačenje pravnih propisa od strane Korisnika, kao ni za neispravno funkcionisanje uređaja i/ili operativnog sistema i drugog softvera pomoću kog koristi B2BEE Platformu.
Član 36.
Okolnosti koje ne zavise od volje ugovornih strana, koje ni pažljiva stranka ne bi mogla predvideti, izbeći, niti bi mogla otkloniti posledice takvih okolnosti, smatraće se kao slučajevi u kojima se stranke oslobađaju od odgovornosti ako nastupe nakon davanja izričite saglasnosti na odredbe Opštih uslova i zaključenja Ugovora, a koji sprečavaju njegovo potpuno ili delimično izvršenje.
Takvim slučajevima se smatraju elementarne nepogode, mere nadležnih organa i druge nepredviđene okolnosti. Ugovorna strana koja se poziva na jednu od ovakvih okolnosti navedenih u prethodnom stavu dužna je da bez odlaganja obavestiti drugu stranu o njenom nastanku. Teret dokazivanja više sile i njenog trajanja, koje sprečavaju izvršenje ugovora, je na ugovornoj strani koja tvrdi da su takve okolnosti nastale.
Nedozvoljene svrhe korišćenja B2BEE Platforme
Član 37.
Ustupljeno pravo korišćenja B2BEE Platforme usluga može da koristi samo Korisnik koji je prihvatio odredbe Opštih uslova i akta o sigurnosti i zaštiti podataka. Izričito mu je zabranjen dalji prenos tih prava na neko treće lice. Korisniku je onemogućena i zabranjena svaka nedozvoljena izmena i umnožavanje B2BEE Platforme.
Korisnik se obavezuje da koristi usluge B2BEE Platforme isključivo u poslovne svrhe i samo za sopstvenu upotrebu, odnosno upotrebu svog osoblja, a u cilju unapređivanja poslovanja.
Ugovorne strane se obavezuju da ne koriste B2BEE Platformu protivno pravnim propisima kao i u suprotnosti sa ciljem, svrhom odredaba Opštih uslova i njihovim zajedničkim namerama.
Korisnik se obavezuje da neće sprečavati ili na bilo koji drugi način ometati druge Korisnike, članove B2BEE poslovne mreže, u korišćenju usluga B2BEE Platforme i da neće koristiti sadržaj B2BEE Platforme i njime raspolagati.
Korisnik se obavezuje da pri upotrebi B2BEE Platforme neće preduzimati nepristojne i uvredljive radnje, kao i da će poštovati sva autorska i druga prava intelektualne svojine B2BEEa i trećih lica.
Član 38.
Izričito je zabranjeno izlagati B2BEE Platformu sistem malicioznim računarskim programima, odnosno svim ostalim programima koji mogu naškoditi na bilo koji način funkcionisanju B2BEE sistema, kao i preduzimati bilo koje druge radnje koje bi posledično onemogućile ili poremetile rad B2BEE sistema i posredno štetno uticale na rad Povezanih sistema.
Korisnik ne sme stvarati ili upotrebljavati lažni identitet ili davati netačne informacije, kao i na bilo koji drugi način dovoditi u zabludu B2BEE.
Objavljivanje, menjanje i važenje Opštih uslova
Član 39.
Opšti uslovi se objavljuju na internet stranici B2BEE-a (www.b2bee.rs) i stupaju na snagu osmog dana od dana objavljivanja na toj internet stranici.
Opšti uslovi se primenjuju uz Ugovore zaključene sa Korisnicima.
Sastavni deo ovih Opštih uslova su:
Prilog 1. – SLA Pravila,
Prilog 2. – Politika prihvatljivog korišćenja.
Potpisivanjem Ugovora, tj. prihvatanjem Ponude poslate u elektronskoj formi, Korisnik potvrđuje da je upoznat sa Opštim uslovima i da ih prihvata u celosti.
Ove opšte uslove B2BEE čini dostupnim Korisniku u pisanom obliku na adresi sedišta Društva, kao i objavom na internet stranici https://www.b2bee.rs/uslovi-i-usluge/.
Kršenje odredaba Opštih uslova i otkaz Ugovora
Član 40.
Bilo koja ugovorna strana može otkazati Ugovor u svakom trenutku, bez posebnog obrazloženja, ali sa obavezom slanja pisanog obaveštenja o otkazu ugovora, uz korišćenje otkaznog roka od 30 dana.
Pisano obaveštenje iz prethodnog stava podrazumeva obaveštenje putem preporučene pošte ili putem elektronske pošte.
U slučaju otkaza Ugovora Korisnik je u obavezi da plati sva dospela dugovanja, zaključno sa danom prestanka pružanja usluga od strane B2BEE.
U slučaju da Korisnik ne izmiri blagovremeno svoje ugovorne obaveze prema B2BEE-u ili ne poštuje bilo koju od ovih odredbi Opštih uslova, B2BEE ima pravo i da blokira korišćenje usluge B2BEE Platforme dok Korisnik ne izmiri sve svoje obaveze prema njemu ili ne otkloni razloge zbog kojih mu je onemogućeno korišćenje usluga. Blokiranje usluge B2BEE Platforme podrazumeva onemogućavanje korišćenja funkcionalnosti softvera u okviru B2BEE Platforme i pratećih usluga.
U slučaju otkaza Ugovora od strane Korisnika kada su usluge plaćene unapred, Korisnik ima pravo na povraćaj uplaćenih sredstava za neiskorišćene mesece uz uslov da je navršena polovina perioda zakupa. U tom slučaju Korisnik je dužan da uplati razliku između pune cene i cene sa popustom. Kršenje Ugovora od strane Korisnika suspenduje pravo Korisnika na povraćaj sredstava iz ovog stava.
Završne odredbe
Član 41.
Odredbe ovih Opštih uslova se tumače onako kako glase. Sporne odredbe se tumače u skladu sa načelima obligacionog prava.
Ništavost pojedine odredbe ne povlači ništavost i drugih odredbi Opštih uslova. U slučaju da je neka od odredbi ništava ona neće uticati na ostale odredbe i Opšti uslovi će ostati na snazi, a ništava odredba će se, po potrebi, zameniti drugom odredbom koja po smislu i svrsi Opštih uslova najviše odgovara da zameni ništavu odredbu.
Član 42.
B2bee i Korisnik su saglasni da se sva eventualna sporna pitanja, nastala u vezi sa izvršenjem ugovora, rešavaju sporazumno. U slučaju nemogućnosti sporazumnog rešavanja spornih pitanja, sve pravne sporove koji mogu da nastanu, a u vezi sa korišćenjem B2BEE Platforme i /ili povredom odredaba Opštih uslova od strane ugovornih strana, ugovara se nadležnost stvarno nadležnog suda u Beogradu.
Član 43.
B2BEE zadržava pravo da, u skladu sa svojom poslovnom politikom ili izmenama pozitivnopravnih propisa, vrši izmene Opštih uslova kao i da menja ponudu svojih servisa, o čemu na uobičajen način obaveštava Korisnike.
Na sva pitanja koja nisu izričito regulisana Opštim uslovima, primenjivaće se odredbe važećih propisa koji regulišu materiju koja je predmet istih.
Opšti uslovi stupaju na snagu danom objavljivanja na Internet strani https://www.b2bee.rs/uslovi-i-usluge/.
Ovaj SLA dodatno reguliše odnos B2BEE DOO sa korisnicima hostovanih usluga.
B2BEE DOO garantuje da će njegove hosting usluge biti dostupne 99,5% vremena u kalendarskom mesecu ("Mesečna garancija dostupnosti"), isključujući održavanje i isključenja odgovornosti. Imate pravo da zahtevate umanjenje mesečne naknade za prekid servisa ako B2BEE DOO ne ispuni mesečnu garanciju dostupnosti, pod uslovom da ukupan prekid usluge duži od 0,5% u kalendarskom mesecu verifikuje B2BEE DOO.
„Prekid servisa“ se definiše kao nemogućnost pristupa hostovanim uslugama koja su prouzrokovana neuspehom mrežne opreme kojom upravlja, poseduje, iznajmljuje ili koristi B2BEE DOO za pružanje usluge, uključujući kvarove na mrežnoj, serverskoj i storage infrastrukturi, ali isključujući održavanje i isključenja.
Mesečna garancija dostupnosti ne uključuje vreme potrebno za obnavljanje i rezervno kopiranje podataka, ako je primenljivo.
Ako se dogodi da dostupnost bude manja od 99,5%, izuzev u slučaju najavljenih i planiranih i nenajavljenih i neplaniranih problema u funkcionisanju angažovanih resursa i najavljenih termina za održavanje, B2BEE DOO će istražiti uzroke istog i zatražiti će vašu pomoć tokom takve istrage. Ako rezultat istrage B2BEE DOO ukaže da je uzrok nedostupnosti greška B2BEE DOO, B2BEE DOO će odobriti umanjenje naknade za hostovane usluge koje su bile nedostupne, u iznosu najviše do visine jedne mesečne pretplate u tačnom iznosu koji zavisi od toga koliko sati ili dana je trajao nedostatak u radu.
„Održavanje“ znači i uključuje:
Korisnik nema pravo na bilo kakvo umanjenje naknade ako se desio prekid servisa usled sledećih izuzeća:
B2BEE DOO ni u kom slučaju ne odgovara za gubitak podataka koji se nalaze na platformi, uključujući, ali ne ograničavajući se na slučajeve prouzrokovane neispravnošću hardvera, osim ukoliko B2BEE DOO nije garantovao za brigu o rezervnim kopijama podataka u skladu sa Ugovorom.
U slučajevima više sile, havarije unutar data centra (požar, poplava, energetika, klima) ili havarije na storage sistemu, B2BEE DOO ne odgovara za nedostupnost servisa.
Povećanje serverskih resursa može biti:
U oba navedena slučaja povećanje serverskih resursa može biti naplaćeno po cenovniku u skladu sa odredbama ugovora koji su zaključili B2BEE DOO i Korisnik, a koji se tiču cene za pružanje usluge Korisniku od strane B2BEE DOO.
Ova Politika prihvatljivog korišćenja (u daljem tekstu “Politika”) reguliše upotrebu svih proizvoda i usluga (zajedno, u daljem tekstu “usluga”) koje pruža B2BEE doo Beograd (u daljem tekstu “B2BEE”).
Ova Politika se odnosi na sve korisnike usluge B2BEE-a, uključujući njihove zaposlene, agente, podizvođače i druge korisnike (u daljem tekstu “ korisnici” ili “osoblje korisnika”).
ZAKLJUČENJEM UGOVORA I KORIŠĆENJEM USLUGA POTVRĐUJETE DA STE PROČITALI OVU POLITIKU I PRIHVATATE DA STE OBAVEZANI SVIM USLOVIMA NAVEDENIM U OVOJ POLITICI.
Korisnici usluga ne smeju svojim radnjama da podstiču, promovišu ili učestvuju u zloupotrebama i nezakonitom ili neodgovornom ponašanju, niti smeju da koriste usluge u vezi sa bilo kojom ometajućom aktivnošću ili zloupotrebom. Ovde naročito spadaju sledeće nedozvoljene aktivnosti koje su svojstvene delatnosti koja je predmet ugovora (tkzv. zabranjeno ponašanje) :
Korišćenje same platforme/prezentacije korisnika ne sme biti nedopušteno ili protivno domaćim propisima. Bez ograničavanja opšte primene ove odredbe, korisnici naročito ne smeju da koriste platformu/prezentaciju za: